Wikipedia

Wyniki wyszukiwania

wtorek, 1 lipca 2014

Twist Zielona Herbata

Opakowanie

Ogólnie lubię tego typu jogurty, więc i się na niego skusiłam. Opakowanie według mnie bardzo zachęca do kupna, aczkolwiek mnie zachęciło, ponieważ jest o smaku zielonej herbaty, a ja bardzo ją lubię. Po odkręceniu opakowania jest przyjemny zapach zielonej herbaty. Niby jogurt miał być orzeźwiający, bynajmniej tak piszę na opakowaniu, a był mulący. Po pierwszym łyku nie wyczułam za bardzo zielonej herbaty dopiero po kilku łykach. Stwierdzam, że jeżeli jest zmarznięty to jest dobry, w żadnym wypadku ciepły! Ponieważ odechcę się go pić. Oczywiście nie mogłam już dopić do końca bo mnie zmuliło, zasyciło i został mi posmak zielonej herbaty, którą na początku nie czułam, ciekawe czemu (?). Jeżeli produkt byłby mniejszy o jakieś 100 g na pewno w upalne dni kupiłabym go. Ale ja jak to ja muszę dopić i do jeść do końca, więc są skutki (bolące gardło od zimnego).


Jogurt w środku

  • Nazwa: Bakoma Twist jogurt orzeźwiający zielona herbata
  • Skład: mleko pasteryzowane, cukier, wsad herbaciany (cukier, ekstrakt z zielonej herbaty, aromat). Może zawierać śladowe ilości glutenu.
  • Waga: 400 g
  • Cena: 2,89 zł
  • Kcal: 79 (100 g)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz