Wikipedia

Wyniki wyszukiwania

sobota, 19 lipca 2014

Algida Maxi Twist

Opakowanie

Dzisiejszą recenzje postanowiłam, że zrobię na świeżym powietrzu. Dzisiaj padło na Algide. Nigdy wcześniej jej nie widziałam, pani w sklepie powiedziała mi, że to nowość, więc stąd ten zachwyt. Lód jest bardzo puszysty i co najważniejsze nie jest sztuczny, jak większość lodów w kubeczku no i jest również lekki. Myślałam, że sosy będę bardzo gęste i słodkie. Okazało się, że wcale tak nie było. Były płynne, co świetnie komponowało się z lodem waniliowym. Bardziej mi smakował jednak sos truskawkowy, bo za kwaskowatymi sosami nie przepadam. Nawet taki lód ma swoją cenę, bo w końcu 2.00 zł drogą nie chodzi. Nie wiem czy jeszcze go kupię.


Lód

  • Nazwa: Algida Maxi Twist
  • Skład: odtworzone odtłuszczone mleko, woda cukier, tłuszcz roślinny, preparat serwatkowy, syrop glukozowo- fruktozowy, glukoza, emulgatory (mono-  i diglicerydy kwasów tłuszczowych), stabilizatory (mączka chleba świętojańskiego, guma guar), przecier truskawkowy, aromaty, regulator kwasowości (kwas cytrynowy, zagęszczony sok z buraka czerwonego, ekstrakt ze szpinaku, barwnik kurkumina. 
  • Waga: 180 ml
  • Cena: 2.00 zł
  • Kcal: 95 (100 ml), 170 (180 ml)



2 komentarze:

  1. Wygląda bosko :) A w jakim sklepie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również tak myślę ;). Kupiłam go w sklepie abc.

      Usuń