Wikipedia

Wyniki wyszukiwania

czwartek, 10 lipca 2014

Cortina tiramisu

Opakowanie


W sklepie dostępne jeszcze były Cortina classic i toffi, ale bardzo lubię deser tiramisu, więc kupiłam i lody tiramisu. Cena katalogowa tego loda wynosi 2.90 zł, a w sklepie kupiłam za 2.50 zł. No i jak widać nie przepłaciłam, wręcz zaoszczędziłam. Lód nie jest duży bo w końcu 95 ml. Bardzo mi smakował. Czekolada jest naprawdę dobra, a dodatkowo ma płatki ryżowe więc świetnie razem pasują do siebie. Na opakowaniu pisze, że jest to lód o smaku tiramisu. Ja czułam jakby smak czekoladowy, ale mniejsza z tym, był dobry. Najlepsze co mi w nim smakowało to był "koktajl" tiramisu. Bo był mocno podkreślony smak i nie był za słodki. Na pewno jeszcze nie raz go kupię.


  • Nazwa: Nestle Scholler Cortina tiramisu
  • Skład: Lody o smaku tiramisu z koktajlem tiramisu (16,6%) oblane czekoladą mleczną "couverture" (25,4%) z płatkami ryżowymi (1,5%). Składniki: odtłuszczone mleko, cukier, woda, tłuszcz kakaowy, tłuszcz kokosowy, syrop glukozowy, pełne mleko w proszku, serwatka w proszku (z mleka), miazga kakaowa, kakao o obniżonej zawartości tłuszczu, tłuszcz mleczny, mąka ryżowa, odtłuszczone mleko w proszku, emulgatory (E 471, E476, lecytyny (z soją)), ekstrakt kawy, alkohol, stabilizatory (E 412, E 410, E 407a), ekstrakt słodu jęczmiennego, aromaty (z kofeiną), kwas (E 330), sól. Może zawierać śladowe ilości: orzechów ziemnych i orzechów.
  • Waga: 95 ml (65 g)
  • Cena: 2.50 zł
  • Kcal: 215 (65 g), 332 (100 g)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz