Wikipedia

Wyniki wyszukiwania

piątek, 11 lipca 2014

Felinutti Migdały w czekoladzie

Opakowanie

Migdały
Już kiedyś wspominałam przy recenzji orzechów laskowych, że kupię migdały Felinutti do porównania. Nie patrzyłam nawet na opakowanie i nie zauważyłam, że są one w trzech rodzajach czekolady: czekoladzie, mlecznej czekoladzie i białej czekoladzie. Najbardziej mi smakowały migdały w białej czekoladzie, ale cóż, były tylko trzy. Czekolada jest tak samo gruba (co widać na zdjęciu), jak i w orzeszkach. Migdały wyglądają trochę jak małe, kolorowe jajeczka, tylko, że są twardsze. W opakowaniu znajduje się 25 migdałów. Wydaję się mało, ale w końcu, są ciężkie, i dodatkowo mają grubą warstwę czekolady. Najwięcej było migdałów w czekoladzie gorzkiej, szkoda tylko, że nie lubię gorzkiej czekolady. A no tak i miałam porównać, które bardziej mi smakują. Orzeszki laskowe mają tak samo
grubą czekoladę, jak i migdały. Ale mają one dużo większy plus, ponieważ są tylko mlecznej czekoladzie, a ja  uwielbiam mleczną czekoladę. Więc migdały, nie przebiły jednak orzeszków i więcej ich nie kupię, pomimo tego, że są bardzo dobre.

Migdał przekrojony

  • Nazwa: Felinutti Migdły w czekoladzie, w czekoladzie mlecznej, w czekoladzie białej
  • Skład:  czekolada 28,3% [cukier, miazga kakaowa, tłuszcz kakaowy, emulgator: lecytyny (z soi), aromat], czekolada mleczna 28,3% [cukier, tłuszcz kakaowy, mleko w proszku pełne, miazga kakaowa, serwatka w proszku (z mleka), tłuszcz mleczny, emulgator: lecytyny (z soi), aromat], biała czekolada 28,3% [cukier, tłuszcz kakaowy, mleko, emulgator: lecytyny (z soi), aromat, migdały prażone 15%, substancje glazurujące: guma arabska, szelak; aromat. Czekolada: masa kakaowa minimum 50,8%. Czekolada mleczna: masa kakaowa minimum 28% Czekolada biała: masa mleczna minimum 16%. Może zawierać orzeszki arachidowe i orzechy laskowe.
  • Waga: 150 g
  • Cena: ok 4 zł
  • Kcal: 279 (50 g), 558 (100 g)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz