Wikipedia

Wyniki wyszukiwania

czwartek, 24 lipca 2014

Orion Studentska LIMITOVANA EDICE

Opakowanie
Czekolada już dawno pojawiła się w mojej szafce ze słodyczami, ale zapomniałam o niej i stąd dzisiaj ta recenzja. Do wyboru miałam jeszcze pomarańczową, ale jak już kiedyś wspominałam - nie lubię produktów o smaku pomarańczowym. Czekolada bardzo szybko rzuciła mi się w oczy, pomimo tego, że była pod masą innych czekolad. Do tanich ona nie należy no, ale w końcu czasami można, prawda? Pachnie mleczną czekoladą i orzeszkami. Zapach jest zbliżony do pewnych cukierków kokosowych - Mieszanka Karaibska Vobro. Pachnie również podobnie do batonika Bounty. Czekolada jest jak zawsze pyszna, a z orzeszkami i innymi dodatkami  jeszcze lepsza. W czekoladzie gdzieniegdzie pojawiają się wiórki kokosowe. Znajdują się także orzeszki ziemne co powoduje, że czekolada przyjemnie chrupie w ustach. Jak dla mnie czekolada jest przepyszna - z resztą jak większość od Orion. Wielki brawa dla tej czekolady!


Czekolada po przekrojeniu

  • Nazwa: Orion Studentska LIMITOVANA EDICE
  • Skład: cukier, żele, arachidy, masło kakaowe, mleko w proszku, tłuszcz roślinny, laktoza, tłuszcz mleczny, emulgatory, wiórki kokosowe,  masa kakaowa, aromaty, suszona serwatka. Może zawierać kawałki orzechów.
  • Waga: 180 g
  • Cena: 7,20 zł
  • Kcal: 116 (22,5 g), 515 (100 g)

22,5 g:


100 g:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz