Wikipedia

Wyniki wyszukiwania

środa, 9 lipca 2014

ice-mastry KOSTKA ŚNIEGOWA

Kostka Śniegowa


Wiele razy już ją kupowałam tylko z innej firmy, i za każdym była równie niedobra. Były w niej grudki i nie smakowało jak lody śmietankowe. Tym razem wybrałam kostkę śniegową z firmy ice-mastry (oni mnie nigdy nie zawodzą). Z początku nie byłam do niej przekonana póki nie spróbowałam. Delikatnie puszysta, mocno śmietankowa kostka, z dwoma cienkimi waflami. Bardzo było czuć śmietanę, co nigdy w poprzednich kostkach nie było wyczuć. Kostka lodowa jest naprawdę gruba! I bardzo syci. W opakowaniu wydaje się mała, ale tak nie jest. Wafelki, też niczego sobie. Jednym słowem dobre. Nie są gumowate, tak jak w poprzednich. Łatwo się je gryzie i są miękkie. Razem tworzą idealnie zwartą kompozycje. A odnośnie ceny? Tanio jak za tę kostkę, w innych sklepach było dużo drożej.


Lód

  • Nazwa: ice-mastry KOSTKA ŚNIEGOWA śmietankowy z waflem
  • Skład: wafle(woda, mąka, cukier, węglowodan sodu, sól) woda, mleko w proszku odtłuszczone, cukier, tłuszcz roślinny, serwatka w proszku, emulgator: E471, stabilizator: E412, E410, identyczny z naturalnym aromat śmietany, barwnik: E160a(ii).
  • Waga: 210 ml
  • Cena: 1.40 zł
  • Kcal: -

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz