Wikipedia

Wyniki wyszukiwania

niedziela, 20 lipca 2014

Hortex Arbuz Melon & MIĘTA OGRODOWA letnie smaki

Opakowanie

W pośpiechu weszłam do sklepu, ponieważ śpieszyłam się na autobus. Na półkach zauważyłam letnie smaki Hortex'u. Szczerze mówiąc nie wiedziałam, który smak wybrać i wzięłam obydwa. Zawsze mam dylemat w tych sprawach. Napój ma bardzo przyciągające opakowanie i to chyba mnie zauroczyło. Pachnie jak najbardziej arbuzem i melonem co powoduje, że coraz bardziej chce się go spróbować. W napoju w ogóle nie czuć mięty jeżeli jest ciepły. Aczkolwiek po schłodzeniu mięta ogrodowa doskonale komponuje się z arbuzem i melonem. To połączenie jest bardzo orzeźwiające i rzeczywiście smakuje jak domowa lemoniada. Dodatkowo + za kolor. Lemoniada doskonała na upalne dni!


Napój


  • Nazwa: Hortex Arbuz Melon & MIĘTA OGRODOWA letnie smaki
  • Skład: woda, soki z soków zagęszczonych: jabłkowy (16%), arbuzowy (2%), melonowy (2%); cukier, aromaty (w tym naturalny aromat mięty ogrodowej), regulator kwasowości - kwas cytrynowy; koncentrat soku z czarnej marchwi.
  • Waga: 1 L
  • Cena: 3.35 zł
  • Kcal: 37 (100 ml)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz