Wikipedia

Wyniki wyszukiwania

piątek, 4 lipca 2014

Ice cream sandwich oreo

Opakowanie

Lód
Kilka razy już mi te lody przemknęły przed oczami, ale jakoś nigdy ich nie kupowałam, no chyba, że mamie bo jej smakują. W końcu kiedy byłam za zakupach zobaczyłam go w chłodni i już chciałam mieć go z głowy. Muszę przyznać, że kiedy go kupiłam nie prędko zbierało mi się za jego zjedzenie. Kilka dni leżał w zamrażalce, aż w końcu postanowiłam zakończyć jego męczarnie i go zjeść. Według mnie lód smakuje jak zwykłe ciasteczko tylko, że w zimnej wersji i nie wiem nawet czy ciastko nie jest lepsze. Jedynie co, to są one lekko słonawe, aczkolwiek są one grube i naprawdę przyjemne w smaku. Ogólnie dobre. W lodzie śmietankowym były kruszone herbatniki o smaku kakaowym. Jednym słowem duże okrągłe ciasteczko kakaowe z lodami o smaku śmietankowym z kruszonymi herbatnikami. Ogólnie to takie "wymysły" producenta zbierają najwięcej pieniędzy. Ale czego się nie robi dla podbicia kubków smakowych. 

Lód
  • Nazwa: Ice cream sandwich oreo
  • Skład: ciastka kakaowe 40 % (mąka pszenna, cukier, tłuszcz roślinny, kakao o obniżonej zawartości tłuszczu 10%, woda, syrop glukozowy, sól, substancja spulchniająca (węglany sodu), aromat), mleko odtłuszczone, cukier, tłuszcz roślinny, kruszone herbatniki kakaowe z nadzieniem o smaku waniliowym 3% (mąka pszenna, cukier, tłuszcz i olej roślinny, kakao o obniżonej zawartości tłuszczu (4,6%), skrobia pszenna, syrop glukozowo-fruktozowy. substancje spulchniające (węglany potasu, węglany amonu, węglany sodu, sól, emulgatory (lecytyna sojowa, lecytyna słonecznikowa), aromat (wanilina)), produkt serwatkowy ( z mleka), śmiatanka (3%), syrop glukozowy, mleko zagęszczone odtłuszczone, emulgator (mono- i diglicerydy kwasów tłuszczowych), stabilizatory (mączka chleba świętojańskiego, guma guar), aromat. Produkt może zawierać orzechy, orzeszki arachidowe i jaja.
  • Waga: 135 ml (80 g)
  • Cena: 3.59 zł
  • Kcal: 185 (100 ml), 250 (135 ml)




1 komentarz: