Wikipedia

Wyniki wyszukiwania

środa, 23 lipca 2014

NOWOŚĆ: LAJKONIK PALUCHY

Opakowanie

Paluszki
W sklepie pani sprzedawczyni powiedziała mi, że na półce jest nowość od Lajkonika no i jak zwykle poszłam zobaczyć. Okazało się, że rzeczywiście była to nowość. Jak wiadomo kupiłam je. W domu dokładnie oglądnęłam opakowanie i zabrałam się za odpakowanie. Paluchy pachną jak tradycyjne paluszki, tyle, że czuć troszeczkę cebulkę. Paluszki są grubsze niż tradycyjne. Szybko można się nimi najeść, nawet po zjedzeniu kilku paluchów. Z tego co policzyłam w opakowaniu znajduje się ok 25 sztuk pomimo tego, że niektóre było połamane. Paluchy, czyli grube paluszki lekko czuć cebulkę i słony smak. To połączenie zdecydowanie mi smakowało. Paluchy nie są tak dobre jak zwykłe paluszki, ale są dobre. Dodatkowo są tanie.


Paluszki


  • Nazwa: NOWOŚĆ: LAJKONIK PALUCHY / Słone paluszki o smaku cebulki
  • Skład: mąka pszenna, tłuszcz roślinny, sól 3,5% w tym sól morska 1,5%, zakwas pszenny w proszku, drożdże, maltodekstryna, suszona cebula w proszku (0,3%), czosnek w proszku, aromat, serwatka (z mleka), jęczmienny ekstrakt sodowy, substancja spulchniająca: wodorowęglan amonu, regulator kwasowości: wodorotlenek sodu, wzmacniacze smaku: glutaminian monosodowy i 5' -rybonukleotydy disodowe. Produkt może zawierać śladowe ilości ziarna sezamu. 
  • Waga: 125 g
  • Cena: 2,00 zł
  • Kcal: 122 (30 g), 406 (100 g)
30 g:



100 g:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz