Wikipedia

Wyniki wyszukiwania

poniedziałek, 21 lipca 2014

NOWOŚĆ: Sunbites wielozbożowe chipsy

Opakowanie
Akurat gdy byłam  w sklepie natchnęłam się na sklepowego dostawcę. Jestem osobą ciekawską i musiałam, zapytać sprzedawczyni co przywieźli. Kobieta zaczęła wymieniać wszystko po kolei i powiedziała, że tam (czyli na między półkami) jest nowy towar. Zauważyłam duży karton pełen chipsów Sunbites. Widziałam już je kilka razy w reklamie, ale żeby tak szybko je przywieść(?). Jak widać na moją korzyść. Do wyboru miałam wiosenną cebulkę i słoneczną paprykę. Wybrałam te pierwsze. Czy dobrą decyzję podjęłam? O tym na końcu. Po otwarciu,
opakowanie czuć zapach prażynek, a nie chipsów, a na opakowaniu pisze wyraźnie jaka jest zawartość. Smak "chipsów" przyćmiły bardzo wyraziste i mocne przyprawy. Dodatkowo chipsy są bardzo twarde i bardzo boli podniebienie, ale ma to swoje plusy. Nie są tłuste i są bardzo lekkie. Rzeczywiście to doskonała przekąska jak mówi reklama. No i dobrze je wybrałam? Chyba tak, bo gdybym ich nie kupiła to na pewno kusiła by mnie reklama. Ale do najgorszych nie należą.
Chipsy
  • Nazwa: NOWOŚĆ: Sunbites wielozbożowe chipsy 
  • Skład: mąka kukurydziana   25%,   olej roślinny palmowy,  pełnoziarnista mąka pszenna   18%,  mąka ryżowa   11%,   kasza kukurydziana    4%,   cukier,   sól, pełnoziarnista mąka owsiana 1%,  cebula w proszku, mąka jęczmienna 1%, serwatka w proszku z mleka, laktoza w proszku, wodorowęglan sodu, odtłuszczone mleko w proszku, wzmacniacze smaku (glutaminian monosodowy, 5' -rybonukleotydy disodowe), aromaty, ser w proszku, regulator kwasowości (kwas cytrynowy, kwas jabłkowy), barwniki (annato, ekstrakt z papryki), czosnek w proszku, maltodekstryna.
  • Waga: 110 g
  • Cena: ok 5 zł
  • Kcal: 144 (30 g), 480 (100 g)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz