Wikipedia

Wyniki wyszukiwania

poniedziałek, 7 lipca 2014

Big Milk fruit




Dzisiaj jest ponad 32°C w cieniu, nie chcę nawet myśleć ile jest w słońcu. Żeby się ochłodzić padło na rożka śmietankowo- truskawkowego, ale tym razem Big Milka, choć wahałam się pomiędzy lodem o smaku szarlotki, ale zrezygnowałam. Mogłam więc porównać ice-mastry i Big Milka. Zanim dowiozłam rożka do domu, roztopił się co widać na zdjęciu. Ale po zlizaniu pierwszej roztopionej warstwy, wyłonił się chłodny lód. Ehh no i ta warstwa była dobra. Nie było tak dużo czekolady jak w ice-mastry, ale także był dobry i bez niej, no i w Big Milku nie było tego sosu truskawkowego, ale wiadomo, że inna firma, więc inny lód. A który bardziej przypadł mi do gustu? Chyba jednak zostaje przy ice-mastry, ale nie dlatego, że mają sos i więcej czekolady, czy też, że całe są truskawkowe, po prostu jest smaczniejszy według mnie. Przy okazji gdy byłam w sklepie kupiłam więcej ciekawych produktów, więc będzie więcej recenzji. Muszę w końcu wynagrodzić wam te niecałe trzy dni rozłąki. 





  • Nazwa: Big Milk fruit
  • Skład: Lody o smaku śmietankowo-truskawkowym w rożku (18%) z polewą o smaku czekoladowym w środku (6,8%). odtworzone odtłuszczone MLEKO (46%), cukier, mąka PSZENNA, syrop glukozowo-fruktozowy, oleje roślinne (kokosowy, palmowy), sok truskawkowy z soku zagęszczonego (5%), syrop glukozowy, preparat serwatkowy  (MLEKO), kakao o obniżonej zawartości tłuszczu, emulgatory (moni- i diglicerydy kwasów tłuszczowych, lecytyna, fosfatydy amonu), srkobia, odtłuszczone MLEKO w proszku, ŚMIETANKA w proszku (0,25%), stabilizatory (guma guar, mączka chleba świętojańskiego, karagen), sól, zagęszczony sok z buraka czerwonego, regulator kwasowości (kwas cytrynowy), cukier karmelizowanym, aromaty, ekstrakt z wanilii.
  • Waga: 110 ml (55 g)
  • Cena: 1,99 zł
  • Kcal: 130 (110 ml)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz