Wikipedia

Wyniki wyszukiwania

sobota, 19 lipca 2014

NOWOŚĆ: Hortex Pomarańcza, Grejpfrut

Opakowanie

Nie lubię ani soków pomarańczowych, ani grejpfrutowych są dla mnie zbyt gorzkie. Zastanawiałam się jak może smakować takie połączenie, no i tak produkt znalazł się u mnie w domu. Jak pisze na opakowanie "z cząsteczkami miąższu", to prawda. Miąższ jest bardzo wyczuwalny. Sok ma zapach pól, na pół. Czuć i zapach pomarańczy i grejpfruta. Zapach jest bardzo przyjemny. No, a co ze smakiem? Zdecydowanie czuć grejpfruta, pomarańcza próbowałam się doszukać i na marne. Na dodatek bardzo gorzki i w ogóle nie jest słodki. Napiłam się kilka łyków i stwierdziłam, że to był błąd go kupować.

Sok

  • Nazwa: Hortex Pomarańcza, Grejpfrut z cząsteczkami miąższu. SOK 100%
  • Skład: soki z soków zagęszczonych: z pomarańczy (50%) z delikatnymi cząsteczkami miąższu, z grejpfrutów rubinowych (50%).
  • Waga: 1 L
  • Cena: ok. 4.40 zł
  • Kcal" 43 (100 ml)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz