Wikipedia

Wyniki wyszukiwania

poniedziałek, 7 lipca 2014

Kubuś play! Lemoniada (cytrynowa)

Opakowanie

Przepraszam za moją nieobecność, ale, że są wakacje zawsze mam jakieś zajęcie. A no i jeszcze miałam wesele, więc nie miejcie mi za złe. Ale do rzeczy. Zauważyłam, że Kubuś wypuścił edycje limitowaną Play'a. Tak właściwie to opakowanie przyciągnęło moją uwagę. Był jeszcze smak pomarańczowy i jak dobrze pójdzie to postaram się, aby jeszcze dzisiaj była o nim recenzja. Bardzo lubię lemoniadę, a szczególnie domowej roboty. A ta od Kubusia? Rzeczywiście smakuje, jak prawdziwa lemoniada. Lekko kwaśna, nie słodka, cudna. I nawet cena nie jest najgorsza. Napój zawiera nawet witaminę C, więc powiedzmy, że to zdrowy napój^^. Ale nie ma to jak domowej roboty.




  • Nazwa: Kubuś play limited edition LEMONIADA
  • Skład: woda, soki z zagęszczonych soków z jabłek (12%) i cytryn (7,5%), cukier (D) i / lub syrop glukozowo - fruktozowy (G), sok z limonek (0,5%) z zagęszczonego soku, witamina C, aromaty. D, G - w zależności od użytego składnika.
  • Waga: 400 ml
  • Cena: 1,99 zł
  • Kcal: 37 (100 ml)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz