Wikipedia

Wyniki wyszukiwania

wtorek, 8 lipca 2014

Kupiec kruche ciasteczka zbożowe KOKOSOWE

Opakowanie

W sklepie były dostępne jeszcze ciasteczka naturalne, ale wybrałam kokosowe. Pierwsze co zrobiłam po otwarciu paczuszki, powąchałam jego zawartość. Zapach łagodny i przyjemnie kokosowy. Ale smak? W smaku mama stwierdziła, że to jest "mączne", ale to pewnie przez wysoką zawartość błonnika oraz, że wcale nie jest słodkie. Co prawda to prawda, w ogóle nie jest słodkie. Ja wyczułam przed wszystkim zboża i niewielką ilość kokosu. W każdym razie mi smakowało, a mamie "tak sobie", pewnie myślała, że będą dużo lepsze. Nie wydaje mi się, że może to być "wyśmienite jako drugie śniadanie", przynajmniej dla mnie. Jako przekąskę owszem zgodzę się - doskonałe. No i tanie. Ma u mnie takie 4+

Ciasteczka
  • Nazwa: KUPIEC kruche ciasteczka zbożowe KOKOSOWE
  • Skład: płatki owsiane 28%, mąka pszenna, tłuszcz roślinny, ekstrudat pszenno - ryżowy (mąka ryżowa, cukier, kaszka kukurydziana, mąka pszenna, ekstrakt słodowy jęczmienny, sól), wiórki kokosowe 10%, otręby pszenne 7%, cukier, syrop glukozowo-fruktozowy, substancje spulchniające (wodorowęglan sodu, difosforan disodowy), sól, emulgator - lecytyna sojowa, aromat.
  • Waga: 50 g
  • Cena: 1.99 zł
  • Kcal: 246 (50 g), 492 (100 g)

50 gram:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz