Wikipedia

Wyniki wyszukiwania

piątek, 11 lipca 2014

NESTEA Słoneczna Wiśnia EDYCJA LIMITOWANA

Butelka

Herbatka w butelce
Ledwo co zobaczyłam reklamę w telewizji i już musiałam jechać do sklepu i ją kupić. Trochę chodziłam po sklepowych półkach żeby ją znaleźć. I co się okazało? Była w chłodni i było tylko 5 sztuk. No i miałam dużo szczęścia przy tym bo to jest edycja limitowana i mogło tego jeszcze nie być, albo już nie być! Z tego co przeczytałam jest to absolutna nowość w Polsce i na świecie. "NESTEA Słoneczna Wiśnia to edycja limitowana na sezon wiosenno-letni". Tak piszą w internecie. Szczerze mówiąc najbardziej mi posmakowała, z tych wszystkich innych smaków. Herbatka ma zdecydowanie zapach wiśni, co mnie bardzo cieszy. Jej smak również przypomina wiśnię. Ja wsadziłam sobie do lodówki na całą noc i rano poczułam smak przyjemności. Opakowanie ma 500 ml co również daje mi powód do radości. Nie oszukujmy się, do tanich ona nie należy, ale zawsze trzeba trochę umilić sobie dzień. A no i jeszcze dodatkowo jest napisane, że zawiera znikome ilości tłuszczu, w tym kwasów nasyconych oraz białka i soli. Więc DUŻY PLUS! 

+ Mały Komunikat! Przez kilka dni może mnie nie być, ponieważ mam drobne komplikacje z internetem. Więc wątpię, że będę wchodzić na bloga skoro nie będę miała dostępu do internetu. (Komunikat w 100 % niepotwierdzony!) Z góry przepraszam!
Etykieta

  • Nazwa: NESTEA Słoneczna Wiśnia EDYCJA LIMITOWANA
  • Skład: woda, cukier, kwas: kwas cytrynowy, sok wiśniowy (0.1%) z soku zagęszczonego, ekstrakt czarnej herbaty (0.09%), przeciwutleniacz: kwas askorbinowy, naturalne aromaty.
  • Waga: 500 ml
  • Cena: 3.20 zł
  • Kcal: 24 (100 ml),  60 (250 ml)

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię czytać Twojego bloga, jest serio świetny. Także mam nadzieję i mocno trzymam kciuki, że internet jednak zadziała i będą nowe posty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :). Mam duże szczęście, ponieważ internetu tylko wczoraj do wieczora nie było, także będą nowe posty! :D

      Usuń