Wikipedia

Wyniki wyszukiwania

czwartek, 3 lipca 2014

Haribo Brazil

Opakowanie
Żelki
Chodzenie po sklepach ze mną to istny koszmar. A to jeszcze wezmę, a to tamto. Ale tym razem to się opłaciło. W moje łapki wpadła nowość, a mianowicie; Haribo Brazil. Pewnie specjalnie na Mundial. Na opakowaniu pisze, iż posiadają one smak kwasowości, czyli, że są kwaśne. A wcale nie były. A jeśli ja mam kupić żelki to tylko kwaśne, bo zwykłych nie lubię. Może nutę kwasu było wyczuć, ale czy ja wiem czy one takie kwaśne były(?). No nic. Sama nie wiem jak opisać ich smak. A zapach? Na pewno czuć ten "kwas" i jakieś sproszkowane coś. No ale nic, żelki miały ładny zapach i były bardzo dobre. Oczywiście w mojej rodzinie były podzielne zdania; jednemu smakowały, drugiemu nie, no ale cóż tak to już jest. Niektóry trafił się "grubszy" żelek, a inny "chudszy", oczywiście ja wybierałam tych "grubszych" :D.



Wszystkie smaki żelków


  • Nazwa: Haribo Brazil 
  • Skład: cukier; syrop glukozowo-fruktozowy;   skrobia;   substancja utrzymująca wilgotność: sorbitol; mąka pszenna;   woda; kwas cytrynowy, kwas jabłkowy' regulator    kwasowości:   cytrynian wapnia,   jabłczan sodu; emulgator: mono- i diglicerydy kwasów tłuszczowych; aromat; barwniki;     kurkumina,     barwnik    patentowy      V;     substancja glazurująca: wosk carnuba.
  • Waga: 175 g
  • Cena: -
  • Kcal: 335 (100 g)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz